czwartek, 20 grudnia 2007

Witam na moim blogu SEO

Witam

Nazywam się Paweł. Postanowiłem założyć tego bloga specjalnie dla Was, drodzy internauci w celu zaznajomienia się z tematem dla Was obcym jakim jest pozycjonowanie stron www.

Każdy post będzie dla Was nową lekcję, a cały zbiór pomoże Wam wywyższyć swoją stronę wśród innych stron - szczególnie "śmieci internetu"

Pozycjonowanie są to zabiegi, które mają na celu indeksacje witryny i podwyższanie jej pozycji w wyszukiwarkach i katalogach.
Pozycjonowanie głównie opiera się na trzech najpopularniejszych silnikach wyszukiwarek:

  • Google - 86%
  • Netsprint (udostępnia wyszukiwarkę Wirtualnej Polsce ) - 6%
  • Onet.pl (system autorski) - 7%
  • inne - 1%

Wniosek z tego taki, że najbardziej opłaca się pozycjonować w Googlach, nie zaniedbując rozwiązania onetowskiego i Netsprinta.

W następnym poście napiszę od czego zależy pozycjonowanie.

1 komentarz:

Izabella Nowotka pisze...

Kiedy zaczynałem swój nowy projekt online, kluczowe było dla mnie, aby strona internetowa była nie tylko estetycznie wykonana, ale także funkcjonalna. Z pomocą przyszła firma, którą znalazłem na https://stronywww.kolobrzeg.pl/. Ich zrozumienie moich potrzeb i oczekiwań było imponujące. Strona została wykonana szybko, a efekt końcowy przekroczył moje oczekiwania. Współpraca z nimi była prawdziwą przyjemnością, a ich profesjonalizm i jakość pracy są godne polecenia.