sobota, 22 grudnia 2007

Własne zaplecze - standardy

Zaplecze - strony www, katalogi stron, pressel page i fora dysksuyjne, które maja odpowiedni tematyczny content oraz miejsce na linki, które będą wstawianie przez pozycjonera na użytek pozycjonowania innych stron www.

Tak najprościej mozna zdefiniować pojęcie zaplecza pozycjonerskiego.
Kiedy zaczynałem pozycjonować , zacząłem od stworzenia swojej strony domowej, na której umieściłem link do pozycjonowanej strony zespołu muzycznego.

Jednak w dzisiejszych czasach porządne zaplecze musi miec dużo podstron ( rzędu kilkaset tysięcy ) oraz ustabilizowany dobry Page Rank , żeby mogło poskutkować w pozycjonowaniu trudniejszych haseł.

Góruje tutaj zaplecze tematyczne.
Najczęściej robione zaplecza to:

  • strona internetowa z wieloma podstronami zakonczonymi na .htm , .html, przyjazne linki - mod rewrite
  • forum
  • pressel page - blog
  • katalog stron

3 komentarze:

Monika Zawadzka pisze...

Zaplecze jak najbardziej jest potrzebne jeśli chcemy uzyskiwać wysokie pozycje na konkurencyjne frazy. Jeśli pozycjonuję fraz jak https://dolp.pl/pozycjonowanie-stron-olsztyn to można to zrobić całkiem innymi technikami. Mimo wszystko czasami warto pomyśleć o własnym zapleczu jeśli chcemy pozycjonować bardziej konkurencyjne frazy kluczowe.

Anonimowy pisze...

Ogólnie jeśli chodzi o samo pozycjonowanie to w sumie ja zaczynam dopiero się o nim uczyć i jestem zdania, że stawanie własnego zaplecza ma sens ale jest drogie. Ogólnie bardzo chwalę sobie wiedzę z bloga inclick gdyż wiem, że właśnie tam można znaleźć bardzo wartościową wiedzę na ten temat.

Anonimowy pisze...

Moim zdaniem samo pozycjonowanie stron internetowych jest bardzo istotne i moim zdaniem, iż warto się tym tematem zainteresować. Ja o tym czytałem w artykule http://www.dccomp.pl/o-pozycjonowaniu-stron-slow-kilka/ i jak najbardziej, uważam iż takie kwestie są istotne. Przede wszystkim, że teraz chyba każdy pragnie aby być wysoko w wyszukiwarce internetowej.