- słów kluczowych (keywords)
- opisu (description)
- indeksacji witryny i znajdującej się na niej linków
Metatagi znajdują się w sekcji HEAD ,więc umieszczamy je następująco:
meta name=""keywordscontent=pozycjonowanie Wrocław, pozycjonowanie Kraków, pozycjonowanie Warszawa">
meta name="">description"content="AdPosition - grupa zajmująca się pozycjonowaniem i optymalizacja stron www, działająca w Krakowie, Warszawie oraz we Wrocławiu. Zapraszamy na naszą stronę i do skorzystania z naszych usług">
Jak widać, w pierwszym ustalamy kilka słów kluczowych, a w drugim opis kilkuzdaniowy. Ostatnim etapem jest ustalenie sposobu indeksacji witryny:
meta name="robots" content="index,follow">
nakazuje Google indeksację całej witryny
oraz podążanie za linkami znajdującymi się na niej , metatag domyślny, nie ustawiając żadnego,
osiągniemy taki sam efekt
meta name="robots" content="noindex,follow">
brak indeksacji, podążanie za linkami
meta name="robots" content="index,nofollow">
indeksacja i brak podążania za linkami
meta name="robots" content="noindex,nofollow">
brak indeksacji i brak podazania za linkami
Obecnie metatagi nie są respektowane przez pajączka Google - nie potrzeba ich ustalać, ponieważ Googiel sam sprawdzi słowa kluczowe i zgodność strony z nimi poprzez analizę treści.
1 komentarz:
Na pewno jeśli mówimy o kwestii optymalizacji strony to te rzeczy są bardzo istotne. Dlatego ja również staram się mieć wszystko w swoim sklepie www dobrze poustawiane. Jak czytałam na stronie https://www.zgred.pl/blog/jak-radzic-sobie-z-usuwanymi-produktami-i-z-bledami-404/ także już wiem jak sobie poradzić z błędami 404.
Prześlij komentarz